מועדון לקוחות הוא כלי שיווקי ממעלה ראשונה ולכן כל החברות הגדולות במשק מחזיקות מועדונים לקוחות. אבל לא רק הן יכולות וגם בעלי עסקים קטנים יכולים היום לעשות שימוש בתוכנות מתקדמות כדי לנהל בהצלחה מועדון לקוחות מוצלח עם מערכת שליחת SMS שמגדילה את המכירות שלהם באופן שוטף.
ניהול של כל עסק מחייב היום שימוש בכמה תוכנות מתקדמות טכנולוגית שמייעלות את הניהול השוטף ונותנות מענה לצרכים שונים של כל בעל עסק. בין המערכות המוצלחות יש גם תוכנות של ניהול מועדון לקוחות דיגיטלי שמאפשר שליחת הודעות SMS לנמענים.
למי מתאים ניהול מועדון לקוחות?
לעתים נוטים לחשוב שרק עסקים גדולים מנהלים מועדוני לקוחות אבל האמת היא שהם עושים זאת כי יש לכך ערך שיווקי גדול ולא משום סיבה אחרת. בדיוק בשל כך מומלץ גם לבעלי עסקים קטנים לנהל מועדון לקוחות דיגיטלי מתקדם עם מידע על מי שרשומים בו ומתן אפשרות למשלוח הודעות שיווקיות אליהם.
בעוד שלא מעט בעלי עסקים עם מועדון לקוחות דיגיטלי מעדיפים לעשות בו שימוש בעיקר לצורך ניהול קמפיינים שיווקיים ברשתות חברתיות או מנוע החיפוש גוגל, הרי שדווקא שליחת SMS לרשימת תפוצה נחשבת יעילה ביותר.
איך מנהלים קמפיין SMS מוצלח לחברים במועדון לקוחות?
השיטה של משלוח הודעות SMS עובדת נפלא עבור מי שיודעים לנהל קמפיינים כאלו בצורה חכמה ועל בסיס כמה נקודות מפתח שקריטיות להצלחה.
נקודות מפתח לניהול מוצלח של קמפיין SMS:
- רשימת תפוצה איכותית – ראשית כל חשוב שחברי מועדון הלקוחות שלכם ישאירו כמה שיותר פרטים שיכולים לשמש אתכם לצרכים שיווקיים. לא כדאי להסתפק רק בשם וטלפון אלא גם ביום הולדת, מין הנמען, אזור מגורים וכדומה. כל אלו יכולים להיות שימושיים לכל מערכת לשליחת סמס.
- מערכת לשליחת SMS – כדי להפיק את המיטב מהרשימה שלכם יש צורך במערכת שיודעת לפלח קהל יעד לפי פרמטרים שטובים עבורכם. אם אתם פותחים סניף חדש ברמת גן, כדאי לשלוח הודעה על כך לכל מי שמתגוררים ברמת גן. אם אתם רוצים לנהל פרסום של מבצע רק למי שנולדו בחודש מסוים, אז תוכלו לשלוח במערכת הודעה רק למי שתאריך הלידה שלהם באותו החודש וכן הלאה. כמו כן מערכת מתקדמת מאפשרת שליחת הודעות מתוזמנות מראש על פי הגדרות ספציפיות כמו ימי הולדת, ערב חג וכדומה. בדרך זאת לא תפספסו תאריכים חשובים לפרסום והכל ייעשה אוטומטית.
- מתן ערך וקריאה לפעולה – חשוב לכלול בכל הודעת SMS ערך כלשהו עבור מקבל ההודעה. מבצע לזמן מוגבל, מוצר חדש במלאי, מחלקה חדשה שפתחתם זה עתה, הנחה על קבוצת מוצרים וכן הלאה. כל אלו דוחפים את הנמענים ללחוץ על הקישור שלכם ומגדיל משמעותית את האפשרות שיבצעו המרה שמתאימה לכם.
אפשר להבין כמה חשוב מועדון לקוחות לכל עסק ולכם כל שנותר הוא לקנות חבילת SMS לעסקים כדי לשלוח הודעות שיווקיות לרשימת התפוצה שלכם.
המאמר נכתב בשיתוף עם SMS PLUS מערכת דיוור SMS אשר מעניקה שירותי SMS לעסקים קטנים, ארגונים ומוסדות ציבור.